luni

Ceas Aradora 1972

PRIMUL ceas Aradora din colecţia mea, fabricat în anul 1972, a sosit astăzi în colecţia mea de ceasuri. Este o minipendulă  (10 X 17 cm.), dar din  păcate nu am cheiţa cu care se întoarce aşa că NU ştiu dacă şi funcţionează. Pe spate este ştanţat  "N.I. 950-9-72" ceea ce indică modelul şi anul de fabricaţie al  acestui ceas  mdeosebit. Mă bucur enorm că, de astăzi, în colecţia  mea de ceasuri se află această piesă de  patrimoniu. Eu unul îmi iau angajamentul, ca de îndată ce fac rost de cheiţă să revin cu un Leter Edit  şi să vă informez şi pe dumneavoastră despre funcţionabilitatea acestui ceas de mare excepţie. Indiferent că funcţionează sau nu, eu voi păstra cu mândrie, acest ceas-pendulă sosit de la Fabrica de Ceasuri Victoria Arad, tocmai din Epoca de Aur !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu