vineri

Ceas ZEPTER

Eforturile mele de a scăpa de adicţia de Pepsi au fost încununate de câştigarea acestui ceas excepţional ZEPTER  acum singura mea problemă este caracterul internaţional al companiei ZEPTER deoarece este o companie elveţiană, înfiinţată de un iugoslav pe tărâm austriac, iar ceasul are componente japoneze (Myota) şi l-am primit pe teritoriu românesc (la Ploieşti), aşa că eu chiar nu am idee ce ar fi indicat să scriu la "Made in ...", indiferent de ţara de fabricaţie, ceasul este o adevărată operă de artă, are secundar, dată, cronograf şi mecanism quartz de  provenienţă Japonia, ceea ce îi conferă acurateţe şi precizie de înaltă calitate. Şi fiindcă mă ştiţi plin de generozitate, m-am hotărât să vă prezint şi dumneavoastră ceasul meu ZEPTER
Bineînţeles că aştept opiniile şi părerile dumneavoastră despre acest ceas superb. În mărinimia mea vă voi lăsa linkul http://www.femeiastie.ro/lifestyle/ceasuri/zepter-ceasurile-zepter acolo unde subsemnatul a încropit o scurtă cronologie a companiei ZEPTER cea care mi-a recompensat strădania cu acest ceas de mare valoare !!!











MULŢUMESC FRUMOS Silvia & Marian Codescu pentru provocarea lansată şi pentru spectaculosul premiu pe care mi l-aţi oferit !!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu