vineri

Ceas Diadora History

    Pe principiul "Ce faci când ai 25 E. şapcă şi tricou verde şi nu ai niciun ceas care să se asorteze cu ele !?!?", mi-am luat de la prietenul nostru elefant.ro acest ceas sport cu mecanism quartz Diadora History pe care mă grăbesc să vi-l prezint şi dumneavoastră chiar acum. Se poate spune că designul acestui ceas face preludiul Jocurilor Olimpice de vară din acest an de la Rio De Janeiro, spun asta deoarece, aşa cum lesne se poate observa ceasul are culorile drapelului Braziliei. Mai ţin să menţionez (pentru cei care nu ştiu), că Diadora este o companie italiană, fondată în anul1948. După cum ştiţi de pe ARTICOLE PRACTIC şi eu am fost în Italia, dar ceasul mi l-am de abia acum la distanţă de câţiva ani de la acea excursie. Mă bucur foarte mult de acest ceas şi vă promit în mod ferm că în decurs de o săptămână le voi fotografia şi adăuga aici pe blogul meu şi pe celelalte ceasuri ale mele pe care le-am achiziţionat până acum în 2016. Aşa că sfatul meu este să mai daţi câte un click, din când în când, aici la colecţia mea de ceasuri pe care o ştiţi de peste 8 ani de zile !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu