sâmbătă

Ceas Rio De Janeiro

    În 2014 în Brazilia s-a desfăşurat Campionatul Mondial de Fotbal, iar în 2016 la Rio De Janeiro vor fi Jocurile Olimpice de vară, între aceste două evenimente majore, acum în 2015, cei de la Gazeta Sporturilor, ne-au oferit un foarte atractiv ceas de mână denumit chiar aşa, Rio  De Janeiro.








La cei 35 de lei ceasul, cu mecanism quartz şi curea de silicon are un design foarte inovativ şi atractiv, poate acestea au fost şi motivele pentru care am decis să îl adaug la colecţia mea de ceasuri şi să vă ofer şi dumneavoastră ocazia de al admira chiar acum pe blogul meu.
     Din cele 4 modele oferite în luna august (pe 7, 13, 20 şi 27), am optat pentru acest model deoarece mie  personal mi s-a părut a fi cel mai reuşit din cele 4 modele propuse de cei de la Gazeta Sporturilor.
     Cu speranţa că şi această postare va ajunge la "Postări populare", asemenea celorlalte ceasuri oferite cu generozitate de cei de la Gazeta Sporturilor închei aici lăsându-vă să-l admiraţi şi dumneavoastră şi mulţumindu-le celor de la ziar pentru această nouă şi atractivă iniţiativă a lor !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu