joi

Ceas WTI Constellation

     Fără a avea elemente spectaculoase, ceasul WTI Constellation pe care "Gazeta Sporturilor" ni la oferit astăzi 16.07.2015  la preţul de 10 euro (44,99 lei), a reuşit să mă atragă şi m-a determinat să-l cumpăr, adăugându-l colecţiei mele de ceasuri, care fascinează tot mai multă lume.



Trebuie să recunosc că am achiziţionat acest ceas WTI, deoarece în conformitate cu statisticile oficiale ale blogului, postările cu ceasurile de la "Gazeta Sporturilor" sunt în topul celor mai "Populare postări", adică între noi fie vorba fac trafic foarte mult (chiar dacă NU pricep de ce !?!?) şi noi bloggerii asta ne dorim cel mai mult pentru blogurile pe care le administrăm, aşa că nu neapărat luna aceasta, însă din luna august 2015, sunt ferm convins că şi această postare va figura la "Postări Populare pe blog" fiindcă combinaţia WTI şi Gazeta Sporturilor este generatoare de trafic pentru orice blog administrat corespunzător şi care are o bază, stabilă, de cititori. NU vreau să mă laud, dar mie îmi place să cred că blogul acesta a reuşit, de-a lungul anilor, să-şi creeeze un grup de cititori stabili şi fideli.
      Şi fiindcă lume mi-a atras atenţia am decis să fac ceasului o poză personală, nu de alta dar ca să se vadă că ceea ce se prezintă este acelaşi lucru cu ceea ce ni se oferă. 
     Aşa că eu închei această postare mulţumind publicaţiei Gazeta Sporturilor pentru ceasurile, articolele şi traficul  (pe blog), pe care mi le-a oferit şi vă anunţ de pe acum de noua colecţie de ceasuri Water Proof pe care Gazeta Sporturilor ne-o va oferi în luna august. Aşa că rămâneţi aproape de blogul meu şi veţi afla şi alte detalii în numai 3 săptămâni !!!




2 comentarii:

  1. Arata foarte bine ceasul - in poza ta :) , cred ca am sa il cumpar si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai de aceea ţi-am ascultat sfatul Cipriane şi-am pus şi o poză făcută de mine, ca să se vadă clar că este conform cu realitatea. Stai să le vezi pe cele 4 din august !!!

      Ștergere